بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند اقدام به خرید پارچه‌های مبلی ایرانی کنند، زیرا این کارها از تولید داخل حمایت می‌کند و می‌تواند اشتغال‌زایی را افزایش دهد. علاوه بر این، در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌جات برای تولید پارچه‌های مبلی خود از بهترین متریال و مواد استفاده می‌ کنند.افرادی که در حوزه تولید مبلمان فعالیت می‌کنند یا افرادی که تمایل دارند در منزل پارچه مبلی خود را تعویض کنند ممکن است برای خرید بهترین و مرغوب‌ترین نوع پارچه با این سوال رو به رو شوند که پارچه مبلی ایرانی یا خارجی، کدام یک بهتر است؟

پارچه مبلی ایرانی بخریم یا خارجی؟

بهترین مدل پارچه مبلی چیست؟

در نظر داشته باشید انواع پارچه مبلی ایرانی و خارجی دارای ویژگی‌های کیفی یا ظاهری مخصوص به خود است و هر کدام از آنها بر اساس متریال استفاده شده و برند تولیدکننده، می‌توانند کیفیت‌ های مختلفی داشته باشند.

شما باید در زمان خرید، تمام ویژگی‌های آن مانند قیمت، جنس پارچه، ضخامت، تراکم و… آن را در نظر بگیرید و سپس بر اساس سلیقه یا بودجه خود نوع مناسب را خریداری کنید. در ادامه این قسمت توضیحات کامل‌تری در مورد انواع پارچه مبلی ایرانی و خارجی ارائه می‌دهیم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است همراه ما باشید.

نحوه تشخیص پارچه مبلی خوب

شما با شناخت بهترین پارچه مبلی می‌توانید نوع ماندگار و با کیفیت آن را خریداری کنید؛ راه‌های فراوانی برای تشخیص پارچه مبلی ایرانی یا خارجی خوب از بد وجود دارد که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها می‌ پردازیم:

پارچه مبلی خوب دارای تراکم استانداردی است به صورتی که نه زیاد نرم و نه زیاد غیر قابل انعطاف است.

پارچه مبلی خوب دارای دوختی با کیفیت و مناسب است و در قسمت‌های دوخت آن پارگی یا جای سوزن وجود ندارد.

پرزهای پارچه خوب به صورت کوتاه و یک دست است و هیچ‌گونه آسیبی در سطح آن دیده نمی‌شود.

پارچه‌هایی که از کیفیت رنگ بالایی برخوردار هستند و دچار رنگ پریدگی یا زدگی نیستند نیز جزء پارچه مبلی‌های خوب طبقه‌بندی می‌ شوند.

پارچه مبلی خوب از ضخامت مطلوبی برخوردار است، به صورتی که نه زیاد نازک و نه زیاد ضخیم است.

پارچه‌های خوب در برابر هرگونه لک، ضربه و چروک شدن مقاومت خوبی دارند، همچنین از استحکام زیادی در برابر نخ کش شدن و سایش برخوردار می‌ باشند.

پارچه مبلی خارجی بگیریم یا ایرانی؟

پارچه مبلی خارجی بگیریم یا ایرانی؟

ویژگی‌های پارچه‌ مبلی ایرانی

پارچه مبلی ایرانی یکی از پرمصرف ‌ترین انواع پارچه در کشور است که توسط کارگاه‌ها و کارخانه‌های ایرانی تولید می‌شود؛ برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارچه مبلی ایرانی به شرح زیر است:

پارچه مبلی ایرانی معمولاً دارای قیمت مناسبی است و افراد متقاضی با هر بودجه‌ای می‌توانند آن را خریداری کنند.

پارچه‌های مبلی ایرانی با سلیقه مردم ایران تناسب بیشتری داشته و در طرح و مدل‌های متنوع و گوناگون تولید می‌شوند.

انواع پارچه مبلی از نرمی و لطافت بالایی برخوردار هستند و با بالاترین تکنولوژی روز جهان تولید شده‌اند.

این نوع پارچه‌ها قابلیت شستشوی آسانی داشته و به راحتی می‌توان با انواع مواد شوینده آن‌ها را تمیز کرد.

پارچه‌های مبلی ایرانی از هر نوعی که باشند به وفور در کشور پیدا شده و می‌توان با قیمت‌های مختلف آن‌ها را به آسانی خریداری کرد.

جدید ترین انواع پارچه مبلی در فابریک 24

ویژگی‌های پارچه مبلی خارجی

در کنار پارچه مبلی‌های ایرانی، برخی از افراد تمایل دارند از انواع پارچه مبلی خارجی برای تولید مبلمان استفاده کنند. این پارچه‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که در ادامه به توضیح برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

معمولاً پارچه مبلی‌های خارجی به دلیل داشتن کیفیت بالا و هزینه‌های گمرک، قیمت بیشتری نسبت به پارچه‌های ایرانی دارند.

ماندگاری و استحکام پارچه مبلی‌های خارجی بسیار بالا است به طوری که می‌ توان با اطمینان فراوان تا چندین سال از آن‌ها استفاده کرد.

پارچه مبلی‌های خارجی با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و بالاترین تکنولوژی روز جهان تولید می‌شوند به همین دلیل از استحکام و عمر کافی برخوردار هستند.

انواع پارچه مبلی خارجی با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی درجه یک مانند پشم، ابریشم، چرم، کتان و ویسکوز تهیه می‌شوند.

بهترین نوع پارچه های مبلی را میتوانید از فابریک 24 تهیه کنید

پارچه مبلی خارجی بهتر است یا ایرانی؟

همانطور که گفته شد انواع پارچه‌ مبلی ایرانی یا خارجی دارای ویژگی‌های مربوط به خود هستند که شما باید بر اساس سلیقه یا نیاز خود نوع مناسب آن را خریداری کنید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند اقدام به خرید پارچه‌های مبلی ایرانی کنند، زیرا این کارها از تولید داخل حمایت می‌کند و می‌تواند اشتغال‌زایی را افزایش دهد. علاوه بر این، در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌جات برای تولید پارچه‌های مبلی خود از بهترین متریال و مواد استفاده می‌کنند به همین دلیل پارچه‌های ایرانی نیز از کیفیت و استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند.

پارچه مبلی های زیبا و ارزان در فابریک 24

پارچه مبلی ایرانی با قیمت عمده

در چند سال اخیر شاهد صادرات انواع پارچه مبلی ایرانی به کشورهای مختلف خارجی به دلیل کیفیت بالا و جنس بی‌نظیر آنها هستیم، شما می‌توانید پارچه مبلی مورد نظر خود را با جنس عالی و قیمت به صرفه و اقتصادی به راحتی در بازار تهیه کنید. این پارچه‌ها در طرح و مدل‌های مختلف وجود دارند و به راحتی فرسوده نمی‌شوند. از برخی پارچه‌های مبلی ایرانی به دلیل کیفیت بالا می‌توان تا بیش از ۱۰ سال نیز استفاده کرد؛ پس همانطور که مشاهده کردید کیفیت پارچه‌های ایرانی در اکثر مواقع از نوع خارجی نیز بیشتر است.

سخن انتهایی:

اگر علاقه مند به خرید بهترین مدل پارچه مبلی هستید و به دنبال فروشگاهی هستید که هم تنوع پارچه ایرانی زیادی داشته باشد و هم وارد کننده انواع پارچه های مبلی خارجی با کیفیت باشد ما به شما فروشگاه پارچه مبلی فابریک 24 را معرفی میکنیم.

این فروشگاه علاوه بر اینکه همه نوع پارچه ای دارد در مقایسه با سایر فروشگاه های پارچه مبلی از قیمت های بسیار مطلوبی هم برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.