از اهمیت مبل در دکوراسیون و تاثیر مستقیم پارچه مبلی نمیتوان چشم پوشی کرد.پارچه مبلی گزینه ایست که به طور مستقیم در دکوراسیون ما تاثیر دارد، هماهنگی آن با دیگر موارد دکوراسیون محیط مد نظر ما میتواند تاثیر به سزایی در زیبایی محیط داشته باشد. اما انتخاب یک پارچه مبلی مناسب فاکتور های زیادی را شامل میشود.

معرفی 3 مدل از بهترین پارچه مبلی ها

معرفی 3 مدل از بهترین پارچه مبلی ها

در اینجا قصد داریم 3 مدل از پر فروش ترین و محبوب ترین و البته جدیدترین پارچه های مبلی موجود در بازار شما را آشنا کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

پارچه مبلی هانزو:

اولین و زیبا ترین و خیره کننده ترین پاره مبلی، پارچه مبلی هانزو است.

پارچه مبلی هانزو یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین انوای پارچه مبلی است که میتوانید در بازار تهیه کنید.

پارچه مبلی هانزو دارای تنوع رنگی بالایی می باشد و از این رو شما میتوانید با هر سلیقه و طرفدار هم تم رنگی باشید رد کالیته هانزو رنگ مورد پسند خود را پدا کنید.

این پارچه چینی است و از گرماژ بالایی برخوردار است، به همین جهت است که بسیار با دوام است. این کالیته دارای 20 مدل رنگ متفاوت است.

اگر قصد خرید دارید میتوانید با مشاوران و کارشناسان فروش فابریک 24 در ارتباط باشید و هر سوال و راهنمایی داشتید به طور رایگان از ما دریافت کنید.

پارچه مبلی هانزو

پارچه مبلی لارسن:

یکی از خاص ترین و زیبا ترین پارچه های مبلی که طرفداران زیادی هم دارد، پارچه مبلی لارسن است.

این پارچه از تنوع بالایی برخوردار است و لکه بری ساده ای دارد و همچنین گرماژ بالایی دارد که باعث میشود تا دوام و کیفیت آن عالی باشد.

پارچه لارسن برای انواع مبلمان راحتی، مبلمان تخت شو و مبلمان کلاسیک نیز کاربرد دارد و زیباست.

قیمت این پارچه مبلی در بازار تا متری 250 هم موجود می باشد اما فابریک 24 به قیمت عمده آن را متری 200 می فروشد.

لارم به ذکر است که پارچه مبلی لارسن ایرانی بوده و از بهترین کیفیت و بلاترین درجات متریال برای تولید آن استفاده شده است.

پارچه مبلی لارسن larsen

پارچه مبلی لارسن larsen

پارچه مبلی هنری:

اگر به چرم علاقه دارید ولی توانایی مراقبت های چرم را ندارید و همچنین از یک نواختی پارچه های مبلی خسته شده اید؛ ما به شما پارچه مبلی هنری را معرفی میکنیم.

این پارچه یزبایی و جلای چرم را دارد اما نیاز مند به مراقبت های سخت چرم نیست. پارچه هنری چرم پارچه است، لکه از روی آن به سادگی پاک میشود گرماژ پارچه بالاست و روی انواع مبلمان راحتی و کلاسیک و تختخواب شو قابل اجراست.

پارچه هنری در بازار قیمتی حدود 200 هزار تومان دارد اما شما میتوانید آن را تا قیمت 180 هزار تومان از فابریک 24 خریداری نمایید.

سخن پایانی:

در زمان انتخاب پارچه مبلی باید مواردی مثل میزان استفاده از مبل، داشتن کودک، داشتن حیوان خانگی و … را مد نظر خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را برای پارچه مبل خود داشته باشید.

اگر پارچه مبل را برای مبل های دم دستی خود انتخاب میکنید باید به لک زدایی آسان آن توجه ویژه داشته باشید.

اگر در خانه کودک دارید باید پارچه ای انتخاب کنید که نرم باید و در زمان تماس با پوست بچه اذیتی برای آن ایجاد نکند.

اگر در خانه حیوان خانگی دارید از انتخاب پارچه های گونی بافت باید صرف نظر کنید.

اگر قصد خرید پارچه مبلی را دارید و نیاز مند مشاورهو راهنمایی کارشناس این حرفه هستید میتوانید با شماره 09389094747 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش فابریک 24 بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.