پیدا کردن پارچه مبلی مناسب برای مبل یا صندلی یک تصمیم بزرگ است. هزینه برخی از پارچه ها زیاد است بنابراین شما نمی خواهید بعد از چند ماه استفاده از پارچه خاصی از خرید آن پشیمان شوید.

انتخاب پارچه اشتباه، جنگیدن روزانه با لکه ها و ساییدگی ها می باشد.انتخاب طرح اشتباه نوعی دلسردی در آینده نسبت به پارچه خوهد آورد. پس بسیار مهم است که قبل از انتخاب پارچه مبلی ، چندین فاکتور را بسنجید.

این نکات را در مورد چگونگی یافتن پارچه مبلی مناسب برای اتاق نشیمن خود بخوانید.

بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید

کالیته پارچه مبلی

کالیته پارچه مبلی

بودجه نقش زیادی در تصمیم گیری شما در خرید دارد. اختصاص بودجه برای پارچه مبلی بهترین راه برای شروع تصمیم گیری است زیرا این امر در انتخاب مواد شما تصمیم می گیرد. تعداد زیادی مبل دوست داشتنی و ارزان قیمت وجود دارد و می توانید آنها را در پارچه های بسیار مجللی مانند مخمل بگیرید.

توجه داشته باشید که در صورت انتخاب مبل ارزان تر می توانید انتخاب رنگ خود را محدود کنید. از طرف دیگر ، بودجه بیشتر می تواند گزینه های رنگی و پارچه ای زیادی به شما بدهد.

 

ماندگاری را بدانید

پارچه های جدید 2020 ترک

پارچه های جدید 2020 ترک

هر زمان که چیزی را خریداری می کنید ، همیشه فکر می کنید که آیا طولانی مدت است.

دوام پارچه ها بسته به مبلمان ، اتاقی که در آن استفاده می شود و اگر بچه و حیوانات خانگی دارید متفاوت است. تصمیم شما باید این عوامل باشد.

اگر قصد خرید چرم یا چرم پارچه دارید انواع مختفی از آن وجو دارد مثل چرم طبیعی ، چرم مصنوعی ، جیر چرم و… اما عمر چرم از پارچه ها کمتر می باشد.

طرحهای بافته شده ، بافتهای محکم و تعداد نخهای بالاتر ماندگاری بیشتری دارند پارچه ای را براساس افرادی که از مبل شما استفاده می کنند انتخاب کنید.

اگر حیوانات خانگی کاناپه شما را با شما شریک می کنند پارچه یا چرم میکروفیبر یا جیر انتخاب کنید زیرا این مواد می توانند در برابر پاره شدن مقاومت کنند .

رنگ مناسب را انتخاب کنید

آیا می خواهید کاناپه شما خودنمایی کند؟ رنگ پارچه مبلی می ت

کالیته چرم مبل

کالیته چرم مبل

واند تفاوت شدیدی در اتاق نشیمن شما ایجاد کند. انتخاب پارچه ای با رنگ های روشن می تواند انتخابی جسورانه باشد.

مبل راحتی خاکستری را انتخاب کنید تا ایمن باشد. ترکیب آن در هر طرح رنگی بسیار ساده است و به اندازه کافی تیره است تا علائم و لکه ها را پنهان کند. کوسن های جذاب را اضافه کنید تا علاقه ایجاد کنید.

سبک خود را انتخاب کنید

پارچه مبلی باید به خوبی با طراحی داخلی و مبلمان ترکیب شود. به عنوان مثال ، یک پارچه سنتی بهترین انتخاب برای یک قاب به سبک معمولی است.

اگر ایده ای در مورد چگونگی ترکیب سبک های مختلف پارچه دارید ، به دنبال آن بروید. انجام این کار سبک منحصر به فرد شما را نشان می دهد. پارچه ها می توانند ظاهری معمولی یا رسمی داشته باشند ، بنابراین موادی را انتخاب کنید که نشان دهنده روحیه و سبک اتاق نشیمن شما باشد.

 

الزام تمیز کردن را در نظر بگیرید

تمیز کردن پارچه مبلی

تمیز کردن پارچه مبلی

داشتن پارچه مبلی مناسب هنوز پایان داستان نیست. هنگامی که شروع به استفاده از پارچه خود می کنید ، به مرور زمان خاک و گرد و غبار جمع می شود. نحوه تمیز کردن پارچه ها بسیار حائز اهمیت است.

همیشه قبل از قرار دادن پارچه در ماشین لباسشویی ، دستورالعمل های تمیزکاری را بررسی کنید. پس از مراجعه به پارچه فروشی مورد علاقه خود ، اجازه دهید نیازهای عملی و خاص شما را راهنمایی کند. در مورد ویژگی های پارچه و نیازهای تمیز کردن ، تحقیقات زیادی انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.