زمان خرید مبل به عوامل مختلفی مثل رنگ، ابعاد، سبک، جنس، طرح و موارد دیگر باید توجه شود که مهم ترین آن جنس پارچه مبلی آن است. اگر مبل با پارچه مبلی، خوب و با کیفیت خریداری شود تا سالیان سال مانند روز اول باقی می‌ماند. یا زمانی که به فکر تغییر دکوراسیون هستیم اما می‌خواهیم با کمترین هزینه این کار را انجام دهیم؛ می‌توانیم با تعویض پارچه مبلی قدیمی با پارچه مبلی جدید زیبایی خاصی به فضا انتقال بدهیم و با کمترین هزینه باعث ایجاد تغییر چشم گیری در فضا شویم.

امروزه انواع رو مبلی جدید در حال تولید است. ما در این مقاله به معرفی جدیدترین انواع مدل های پارچه مبلی برای مبل راحتی پرداخته ایم.

برای شناختن اسامی انواع پارچه مبلی مناسب مبل راحتی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
فروشگاه پارچه مبلی فابریک 24 فروشگاه پارچه مبلی فابریک 24

در این مقاله خواهید خواند...

انواع پارچه مبلی

اگر به گالری پارچه مبلی یا فروشگاه پارچه رومبلی رفته باشید با دنیایی از انواع پارچه مبل راحتی، پارچه مبلی گلدار، پارچه مبلی ترک و موارد دیگر روبه رو می‌شوید که نام بسیاری از آن‌ها را نمی‌دانید و آن‌ها را نمی‌شناسید. پس چه خوب است پیش از انتخاب و خرید پارچه مبلی شیک و جدید برای مبل راحتی با جدیدترین انواع مدل های پارچه مبلی 2022 آشنا شده باشید.

پارچه مبلی لویی ویتون از محبوب ترین و جددترین پارچه مبلی مبل راحتی

پارچه مبلی لویی ویتون از محبوب ترین و جددترین پارچه مبلی مبل راحتی

پارچه رومبلی نخی

پارچه نخی یکی از رایج ترین و متداول ترین نوع پارچه‌های رومبلی است که در دسته پارچه‌های است که از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند. این نوع پارچه دوام بالایی دارند اما اگر به مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار بگیرند رنگ خود را به مرور از دست می‌دهند. از جمله پارچه‌هایی هستند که به راحتی با شستشوی ساده تمیز می‌شوند.

رنگ پارچه مبلی جدید از جنس نخی تنوع بالایی دارد. بعید است وارد فروشگاه یا گالری پارچه مبلی شوید و پارچه نخی پیدا نکنید..

بهترین پارچه برای مبل راحتی

بهترین پارچه برای مبل راحتی

پارچه رومبلی کتان

یکی دیگر از انواع پارچه‌های رومبلی که در دسته پارچه‌هایی هستند که از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند، پارچه رومبلی کتان هستند. این پارچه‌ها به نسبت پارچه‌های نخی جنس شل تری دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این مدل پارچه برای انواع مبلمان مناسب است، فرقی نمی‌کند مبل راحتی دارید یا رسمی! این پارچه‌ها گزینه مناسبی هستند.

ویژگی های پارچه مبلی خوب

ویژگی های پارچه مبلی خوب-فابریک24

 پارچه مبلی مازراتی 2022

امروزه انواع پارچه های رومبلی جدید وارد بازار شده اند که یکی از آن‌ها پارچه مبلی مازراتی است. این مدل پارچه شباهت ظاهری زیادی با مخمل دارد با این تفاوت که دارای برجستگی‌هایی (پستی و بلندی) بر روی خود دارد. متاسفانه این مدل پارچه گرما را به خود جذب می‌کند و در فضل تابستان بسیار آزاردهنده می‌شوند. اما با این حال این مدل پارچه جذابیت خاصی بین مردم دارد و محبوبیت خاصی در بین مردم برای مبلمان راحتی دارد.

پارچه مبلی پشمی

پارچه مبلی پشمی در دسته پارچه‌های شیک و لاکچری به حساب می‌آیند. این مدل پارچه‌ها مقاومت بالایی دارند، چروک نمی‌شوند در بافت‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. از معایب مهم این پارچه که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید این است که اگر لکه ای بر روی آن ایجاد شود تمیز کردنش کار دشواری است.

پارچه مبلی متال

پارچه مبلی متال و کالیته رنگ آن

پارچه مبلی چرم پارچه

چرم پارچه که به پارچه مبلی مسکو نیز معروف است، از ترکیب مواد دو پارچه چرم و مخمل ساخته شده است. پارچه مسکو که امروزه بسیار محبوب و خریدار دارد از مقاومت بالایی برخوردار است، دارای سطحی نرم با طرح ابر و بادی است. از خوبی‌های دیگر این پارچه جذاب، سهولت در تمیز کردن است.

سخن آخر

تنوع در پارچه مبلی مناسب مبل راحتی بسیار زیاد است و بیشتر به سلیقه شخصی شما و بودجه ای که در نظر گرفته اید برای این کار بستگی دارد، اما گزینه های گفته شده در متن بالا میتواند از بهترین انتخاب های شما باشد. برای انتخاب پارچه مبلی، مبل راحتی خودتان میتوانید از متخصصان و مشاوران فابریک 24 هم در این مورد راهنمایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.